Welcome, Guest. Please Login
SLINGING.ORG
 
Home Help Search Login


Poll Poll
Question: does anyone mind if dvd release is after slingfest

yes    
  2 (8.7%)
nope    
  15 (65.2%)
what dvd ?    
  4 (17.4%)
what slingfest ?    
  2 (8.7%)




Total votes: 23
« Created by: Curious Aardvark on: Aug 1st, 2007 at 8:41am »

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
okay I'll put this to the vote (dunno why lol) (Read 2923 times)
Curious Aardvark
Slinging.org Administrator
*****
Offline


Taller than the average
Dwarf

Posts: 12211
Midlands England
Gender: male
okay I'll put this to the vote (dunno why lol)
Aug 1st, 2007 at 8:41am
 
right just booked my flights for september. which is only a month and a bit away.
And as slingfest 07 is pretty much the only such event to have occured outside of spain in living memory - I figured it'd make sense to have it on the dvd. Rather than have to release version 1 and then update it after september. I figure if I get it right first time it'll be better.

what does anyone think ?

Back to top
 

Do All things with Honour and Generosity: Regret Nothing, Envy None, Apologise Seldom and Bow your head to No One  - works for me Smiley
 
IP Logged
 
siguy
Interfector Viris Spurii
*****
Offline


si vis pacem para bellum

Posts: 1714
connecticut
Gender: male
Re: okay I'll put this to the vote (dunno why lol)
Reply #1 - Aug 1st, 2007 at 7:56pm
 
makes plenty of sense to me to get footage of the slingfest on there...makes it more complete i think...and will be a good record for the first time if this becomes an annual type of event.
Back to top
 

if you want peace prepare for war&&&&my site
WWW  
IP Logged
 
don1
Descens
***
Offline


Take that, you scoundrel!
(at dog pooping on grass

Posts: 109
Valhalla
Gender: male
Re: okay I'll put this to the vote (dunno why lol)
Reply #2 - Aug 1st, 2007 at 8:38pm
 
Once the Spanish see your work, they'll all be over the following year.  Wink
Back to top
 

"For what do we live, but to make sport for our neighbors and laugh at them in our turn? --Jane Austen
 
IP Logged
 
Aussie
Past Moderator
*
Offline


Joined Nov. 1, 2006  Luke
14:14

Posts: 3265
Melbourne, Australia
Gender: male
Re: okay I'll put this to the vote (dunno why lol)
Reply #3 - Aug 2nd, 2007 at 8:16am
 
They can bring their targets and scoring systems with them so long as they don't try to regulate what constitutes a "legal" sling, a "legal" stone and a "legal" slinging technique.

Sorry I just voted "yes", including Slingfest footage is a good idea. When what I meant was "no", I don't mind waiting that little bit longer. There's no undo button is there? Embarrassed
Back to top
 

Cranks are little things that make revolutions.&&
 
IP Logged
 
don1
Descens
***
Offline


Take that, you scoundrel!
(at dog pooping on grass

Posts: 109
Valhalla
Gender: male
Re: okay I'll put this to the vote (dunno why lol)
Reply #4 - Aug 2nd, 2007 at 8:19am
 
Grin
Back to top
 

"For what do we live, but to make sport for our neighbors and laugh at them in our turn? --Jane Austen
 
IP Logged
 
Curious Aardvark
Slinging.org Administrator
*****
Offline


Taller than the average
Dwarf

Posts: 12211
Midlands England
Gender: male
Re: okay I'll put this to the vote (dunno why lol)
Reply #5 - Aug 2nd, 2007 at 11:22am
 
lol I think it's clear aussie :-)

Everyone's welcome - if they came no reason there shouldn't be a baleric comp as well as the rest :-)
I think we're going to give it a go anyway :-)
Back to top
 

Do All things with Honour and Generosity: Regret Nothing, Envy None, Apologise Seldom and Bow your head to No One  - works for me Smiley
 
IP Logged
 
Gunsonwheels
Senior Member
****
Offline


Slinging Rocks!

Posts: 375
Wyoming Shoshone River Valley
Gender: male
Re: okay I'll put this to the vote (dunno why lol)
Reply #6 - Aug 2nd, 2007 at 6:49pm
 
That's a yes as far as the targets and distance are concerned... but I am not going to sew, braid, weave, crochet or knit an all natural sling-a-ling between now and then...    Angry

And thanks Aussie for not just punching the wrong button but for confessing it...  it seems you were the second responder to do so but the first one hadn't 'fessed up to it.    Roll Eyes   So both the two "cares" really don't care...    Undecided
Back to top
 

George N
 
IP Logged
 
Aussie
Past Moderator
*
Offline


Joined Nov. 1, 2006  Luke
14:14

Posts: 3265
Melbourne, Australia
Gender: male
Re: okay I'll put this to the vote (dunno why lol)
Reply #7 - Aug 2nd, 2007 at 7:27pm
 
Hi George and C-A,

Actually I'm not really belligerent as you know, and as to who does or does not come onto your land is hardly my call. I understand that the Ballearics are preserving their culture not just slinging generally. It's just that their rules are too restrictive and would certainly exclude both yourself and myself based on both equipment and style. Really it would be kind of nice if they sent an official representative. I unfortunately, am not in a position to attend but wish you all the best.

Keep them rocks flying!

Aussie
Back to top
 

Cranks are little things that make revolutions.&&
 
IP Logged
 
Gunsonwheels
Senior Member
****
Offline


Slinging Rocks!

Posts: 375
Wyoming Shoshone River Valley
Gender: male
Re: okay I'll put this to the vote (dunno why lol)
Reply #8 - Aug 2nd, 2007 at 10:40pm
 
Yeh... your not coming to this is kinda like my wife's losses... I just try to not think about that...  We did really enjoy slinging with you in Aussie-land though and it makes the sadness of not having you here with the others a little more bearable.   You are a valuable asset to the slinging sport... you'll just have to make it to the next one.   Cool 

Once in a while someone talks about hosting but no word after that... who's got 2008????????

I'll ship the targets so you won't have to re-do those.  I still want to do a close range gallon milk bottle filled with water shoot... hit one with a steel ball the other day and was it ever spectacular (of course gasoline with a lighted candle behind is good too)...    Grin
Back to top
 

George N
 
IP Logged
 
Curious Aardvark
Slinging.org Administrator
*****
Offline


Taller than the average
Dwarf

Posts: 12211
Midlands England
Gender: male
Re: okay I'll put this to the vote (dunno why lol)
Reply #9 - Aug 3rd, 2007 at 6:16am
 
ooh flames :-) where do I light up (umm sign up lol)
I did mention I'm a pyrophile ?
Back to top
 

Do All things with Honour and Generosity: Regret Nothing, Envy None, Apologise Seldom and Bow your head to No One  - works for me Smiley
 
IP Logged
 
bigkahuna
Slinging.org Moderator
*****
Offline



Posts: 3894
Delaware, USA
Gender: male
Re: okay I'll put this to the vote (dunno why lol)
Reply #10 - Aug 3rd, 2007 at 7:22am
 
Did somebody mention explosives????????? Roll Eyes
Back to top
 

Give a man a fish and he will eat for a day. Teach a man to fish and he will sit in a boat and drink beer all day.
John Walker  
IP Logged
 
Curious Aardvark
Slinging.org Administrator
*****
Offline


Taller than the average
Dwarf

Posts: 12211
Midlands England
Gender: male
Re: okay I'll put this to the vote (dunno why lol)
Reply #11 - Aug 7th, 2007 at 5:59am
 
nah - just lots of flames :-)
Back to top
 

Do All things with Honour and Generosity: Regret Nothing, Envy None, Apologise Seldom and Bow your head to No One  - works for me Smiley
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
(Moderators: Chris, Mauro Fiorentini, David Morningstar, Curious Aardvark, Rat Man, Bill Skinner, Masiakasaurus) - (Moderator Group: Forum Moderator)